Wednesday, June 24, 2015

Featured seller: ilovecreatingcards

Christina from ilovecreatingcards & MezGraphicStudio



Πες μας λίγα πράγματα για τον εαυτό σου;
Είμαι γραφίστας και πάθος μου είναι τα χειροποίητα. Είμαι από τη Λεμεσό και ζω με τον σύζυγό μου και το μικρό μου γιο. Το στούντιο μου είναι στο σπίτι μου. Έχω σπουδάσει Γραφικές Τέχνες στο University College for the Creative Arts στο Maidstone, Κεντ, Ηνωμένο Βασίλειο το 2001 - 2005. Από το 2005 έχω εργαστεί ως γραφίστας στη Λεμεσό. Κατά τη διάρκεια της καριέρας μου, έχω σχεδιάσει διάφορα projects, συμπεριλαμβανομένου και του καλλιτεχνικού σχεδιασμού γραμματοσήμων για το Κυπριακό Ταχυδρομείο.

Tell us a bit about yourself.
I am a graphic designer with a passion for handmade. I am from Limassol, Cyprus, and I live with my husband and baby boy. My studio is at my home where I turn off my computer and just start creating. I studied Graphic Design at the University College for the Creative Arts in Maidstone, Kent, UK in 2001 - 2005. Since 2005, I have been working as a Graphic Designer in Limassol. During my career, I have designed a variety of projects including the design of stamps, for the Cyprus Post.



Πότε και γιατί άνοιξες το etsy shop σου;
Η τέχνη ήταν πάντα στη ζωή μου από τον καιρό που ήμουν μικρή. Πάντα μου άρεσε να φτιάχνω χειροποίητα πράγματα, όπως κοσμήματα, τσάντες, αγγειοπλαστική και ζωγραφική. Οι χειροποίητες κάρτες ήταν ακόμα ένα πάθος από τότε που σπούδαζα Γραφικές Τέχνες στην Αγγλία. Αγόραζα πολλά είδη υλικών και εργαλείων για να φτιάχνω κάρτες και για χρόνια τις έφτιαχνα για οικογένεια και φίλους. Πάντα ήθελα να προχωρήσω με την ιδέα της χειροποίητης κάρτας και να ανοίξω ένα δικό μου κατάστημα. Έτσι αποφάσισα να συνδυάσω τους δυο δημιουργικούς τρόπους μαζί και ήρθε η ιδέα του ilovecreating.com η οποία είναι μια ευχάριστη και ταυτόχρονα επαγγελματική επιχείρηση. Από τον Οκτώβριο του 2011 έχω ανοίξει το δικό μου Etsy Shop "ilovecreatingcards" και το όνειρό μου έγινε επιτέλους πραγματικότητα. Στο κατάστημά μου, θα βρείτε επίσης Προσκλήσεις για Παιδιά και Τέχνη για Παιδικό δωμάτιο. Έχω επίσης ανοίξει ένα νέο κατάστημα με προσκλήσεις γάμου www.MezGraphicStudio.etsy.com

When and why did you open your etsy shop?

Art has always been in my life since I can remember. I always enjoyed making things with my hands from jewelry making to handbags, pottery and painting. Handmade Cards have always been a passion since I was studying Graphic Design in the UK. I bought all kinds of materials and tools for card-making and for years, I have made them for family and friends. I have always been fascinated by the idea of running a handmade card business. I decided to combine the 2 creative methods together and came up with the idea of ilovecreating.com which is an enjoyable and at the same time professional business. Since October 2011 I have opened my Etsy Shop "ilovecreatingcards" and my dream is finally coming true. In my shop you will also find Invitations for Children and Art for Children's room decor. I have also opened a new shop with printable wedding invitations www.MezGraphicStudio.etsy.com


Εκτός από το να δημιουργείς, με τι άλλο ασχολείσαι;
Δουλεύω σαν γραφίστας στην εταιρεία ΚΕΑΝ. Αλλά η πιο ευχάριστη στιγμή είναι ο χρόνος που περνώ με το γιο μου Φίλιππο. Μου αποσπά όλη μου την προσοχή και είναι μόλις 15 μηνών!

Apart from creating things, what do you do? 
I am a full time graphic designer at KEAN Soft Drinks. But the most enjoyable moment is the time I spent with my baby boy Philip. He takes out all my energy as he is only 15 months! 


Τι σε εμπνέει και από πού παίρνεις ιδέες; 
Η έμπνευσή μου προέρχεται συνήθως από το περιβάλλον μου, ως επί το πλείστον από τη φύση. Αγαπώ τα δέντρα, τα λουλούδια, τα ζώα και το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς μου απεικονίζει συνήθως αυτούς τους παράγοντες.

What inspires you and where do your ideas come from?
My inspiration usually comes from my surroundings, mostly from nature. I love trees, flowers, animals and most of my work usually depicts these factors. 


Ποια είναι τα αγαπημένα σου υλικά;
Τα περισσότερα υλικά που χρησιμοποιώ είναι διάφορα είδη χαρτιών, κορδέλες αλλά τα αγαπημένα μου είναι σφραγίδες, glitter και craft punches.

What are your favorite materials?
Most of the materials I use are scrap paper, textured paper, ribbons, my favourite are rubber stamps, glitter, and craft punches.



Γιατί κάποιος να αγοράσει κάτι χειροποίητο;
Τα Χειροποίητα φτιάχνονται πάντα με αγάπη και φροντίδα και κάθε κομμάτι είναι μοναδικό. Έτσι, αν κάποιος θέλει να αγοράσει κάτι που έχει αξία θα πρέπει να αγοράσει χειροποίητα. Αγοράζοντας χειροποίητα υποστηρίζει επίσης την τοπική αγορά και τους ανθρώπους μικρών επιχειρήσεων.

Why should somebody buy handmade?
Handmade is always made with love and care, and every item is unique. So if someone wants to buy something that has value they should buy handmade. Buying handmade you also support your local market, and people with small business.


Πώς προωθείς την δουλειά σου;
Προωθώ τη δουλειά μου μέσω της ιστοσελίδας μου, του blog μου και του Facebook. Άλλα μέρη που προωθώ είναι το Pinterest, Instagram και Wanelo.

How do you promote your work?
I promote my work through my website, my blog and Facebook. Other places I promote are Pinterest, Wanelo and Instagram.


Πιστεύεις ότι η Κύπρος είναι ιδανικό μέρος για καλλιτέχνες;
Η Κύπρος είναι το πιο αξιολάτρευτο μέρος για να ζει και να εργάζεται κάποιος. Η ζωή είναι τόσο εύκολη, αφού τα πάντα είναι τόσο κοντά και χρειάζεται μόνο λίγα λεπτά για να πας κάπου. Επίσης ζώντας δίπλα στην θάλασσα κάνει τη ζωή τόσο όμορφη που ακόμα και απλά περνώντας από τον παραλιακό δρόμο κοιτώντας τη θάλασσα από μακριά, μπορείς να εμπνευστείς για να δημιουργήσεις. Νομίζω ότι είναι το ιδανικό μέρος για τους καλλιτέχνες αφού μπορείς σε λίγα λεπτά να βγεις έξω από την πόλη προς στα βουνά και να ακούς μόνο των ήχο των πουλιών.

Do you think Cyprus is an ideal place for an artist?

Cyprus is the most adorable place to live and work. Life is so easy as everything is so near and you only need minutes to go places. Also living next to the beach makes life so beautiful even just passing by and watching the sea from far, you get inspired to create. I think it’s the perfect place for artists as you can get out of the city and in minutes go either to the beach or the mountains, with nothing but the sound of birds.


Πες μας κάποια από τα αγαπημένα σου βιβλία, ταινίες, τραγούδια/τραγουδιστές και ιστοσελίδες.
Βιβλία: The boy in the striped pyjama, A thousand Splendid Suns, The Kite Runner, Twenties Girl, The Pianist, Confessions of a Shopaholic.
Ταινίες: Amelie, You’ve got mail, When Harry met Sally, Serendipity, Stardust, Love Actually και πολλά άλλα.
Τραγούδια: ελληνικά ροκ, μπαλάντες και ο αγαπημένος μου Έλληνας καλλιτέχνης είναι ο Αλκίνοος Ιωαννίδης.

Tell us your top books, movies, songs/musical groups and web sites.
Books: The boy in the striped pyjama, A thousand Splendid Suns, The Kite Runner, Twenties Girl, The Pianist, Confessions of a Shopaholic. 
Movies: Amelie, You’ve got mail, When Harry met Sally, Serendipity, Stardust, Love Actually and so many more.
Songs: Soft rock, ballads, and some alternative rock. My favourite artist is a Greek singer, Alkinoos Ioannides.


Σε δέκα χρόνια από τώρα… 
Eύχομαι να κάνω κι άλλα παιδιά και να ανοίξω το δικό μου μικρό κατάστημα εδώ στη Λεμεσό με χειροποίητες κάρτες και πίνακες ζωγραφικής.

In ten years from now…
I wish to have more children and to have my own little shop of handmade creations and paintings here in Limassol.


Find Cristina:
Facebook: ilovecreating
Dawanda shop:dawanda.ilovecreating
Instagram: ilovecreatingcards

3 comments:

  1. Thank you so much for the feature! Xx love it!

    ReplyDelete
  2. Thank you so much for the feature! Xx love it!

    ReplyDelete
  3. υπεροχες δημιουργιες απο την Χριστινα και ειναι ευχαριστο να μαθαινουμε περισσοτερα και απο την ιδια!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...